wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانه map محصولات map خودکار map خودکار کرنداش 849 رزگلد سوئیسی Carandache 849 Rose Gold Ballpoint pen Swiss
خودکار کرنداش 849 رزگلد سوئیسی Carandache 849 Rose Gold Ballpoint pen Swiss

خودکار کرنداش 849 رزگلد سوئیسی Carandache 849 Rose Gold Ballpoint pen Swiss

وضعیت: موجودموجود
انتخاب رنگ و گارانتی :
قیمت: 1,000,000 تومان
تعداد سفارش :
  • ارتباط واتس اپ با قسمت فروش 09396702832
  • ارسال فوری به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 1.000.000 تومان پست شهرستان, رایگان
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 2.000.000 تومان پیک موتوری تهران, رایگان
  • ارسال فوری با هماهنگی قبلی به صورت ارسال پیک از طرف خریدار امکان پذیر می باشد.(هزینه پیک با خریدار)
  • حکاکی نام بر روی محصولاتی که قابلیت حکاکی داشته باشند به صورت فوری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری

خودکار کرنداش 849 رزگلد سوئیسی Carandache 849 Rose Gold Ballpoint pen Swiss

خودکار کرنداش ۸۴۹ یکی از معروفترین مدلهای خودکار برند کرنداش محسوب می شود. این محصول تولید کشور سوئیس بوده و وسیله بسیار مناسبی برای انجام امور نوشتاری روزانه بشمار میرود. جالب است بدانید که کمپانی کرنداش یکی از معروفترین شرکتهای تولید کننده انواع محصولات نوشت افزار در دنیا است. محصولات این برند به کیفیت بسیار بالا، طراحی زیبا و منحصر بفرد در زمینه نوشت افزار معروف هستند. یکی از محصولات بسیار موفق این برند که در کل دنیا شناخته است و به عنوان نمادی از برند کرنداش شناخته می شود خودکار کرنداش است. این خودکار با طراحی جذاب، شیک و لوکس خود مناسب مشکل پسندان بوده و تمام خصوصیات یک نوشت افزار لوکس، مدرن و زیبا را با خود به همراه دارد. چنانچه در امور روزمره خود نیاز به یک خودکار نرم و روان و در عین حاال لوکس و شیک دارید می توانید خودکار کرنداش ۸۴۹ با طراحی بدنه بسیار جذاب و مدرن را تهیه نمائید. با خرید این خودکار زیبا، به زودی خواهید دریافت که خودکار کرنداش تبدیل به وسیله ای جذاب و لوکس بر روی میز کار شما خواهد شد. 

مشخصات خودکار کرنداش

مشخصات خودکار کرنداش ۸۴۹ به مجموعه ای از کیفیت، زیبایی، طراحی مدرن و لوکس برمی گردد. نوع مکانیزم خودکار کلیکی است و در ۱۰ رنگ مختلف و زیبا عرضه می گردد. جنس بدنه خودکار استیل ضد زنگ با کیفیت فوق العاده به همراه یک لایه رنگ کوره ای بسیار بادوام و ضدخش است. رنگ کوره ای با دوام بدنه خودکار خاطر شما را هر گونه خط و خش و رنگ پریدگی آسوده می کند. خودکار بسیار خوش دست و سبک بوده که نوشتار راحت و فوق العاده ای را برای شما خواهد داشت. با خرید و استفاده از خودکار کرنداش مفهوم کیفیت و زیبایی در نوشتار را بیش از پیش احساس خواهید نمود. از ویژگیهای بارز خودکار نوشتار بسیار نرم و روان آن بوده، بطوریکه در هیچ کدام از انواع خودکارهای دیگر نمونه آنرا تجربه نکرده اید. این خودکار بر اساس طراحی نماد برند کرنداش بطور شش ضلعی طراحی شده و دارای طراحی بدنه بسیار مدرن و جذاب است. جعبه خودکار یکی دیگر از ملزومات زیبا و جذاب خودکار بوده که لوکس و شیک بودن خودکار را تکمیل می نماید. این جعبه دارای طراحی مدرن و بسیار شیک بوده و توسط متخصصان طراحی شرکت کرنداش بطور اختصاصی برای این محصول تهیه شده است. قابلیت بسیار مهم و منحصر بفرد خودکار کرنداش ۸۴۹ که آنرا در میان همتایان خود بی نظیر می سازد، امکان حک نمودن نام شخص بر روی بدنه است. به این ترتیب می توانید خودکاری منحصر بفرد برای خود داشته باشید، و یا اینکه به دوستان و آشنایان خود خودکاری با حک نمودن نام آنها بر روی بدنه آن هدیه بدهید. نکته قابل ذکر دیگر این است که امکان تعویض مغزی خودکار وجود داشته، بنابراین با اتمام جوهر خودکار می توانید مغزی را تعویض نموده و خودکاری ماندگار داشته باشید. 

Ballpoint pen / 849.997
Aluminium hexagonal body
Pink gold colour and satin finish appearance obtained through micro-bead blasting and electro-chemical treatment
Golden clip and push button (1 to 2 microns of gold)
A ballpoint pen fitted with the medium blue Goliath ink cartridge
Swiss Made


Sparkling with femininity. The refined 849 Brut Rosé ballpoint pen adorn a heady pink gold colour that sparkles with the pleasure of writing. Golden clip and push button. The famous “so slim, so glam” ultra-flat packaging flatters its graceful silhouette. Optimal comfort when held in the hand. This pen delivers up to 600 A4 pages, thanks to its acclaimed Goliath ink cartridge.

نوع مکانیزم
کلیکی
جنس بدنه
فلزی
قابلیت تعویض مغزی
قابلیت حکاکی
نوع تولید
تولید عادی
کیان ک
(1399/01/18)

خودکارهای ۸۴۹ برند کرن‌داش به دلیل استفاده از کارتریج واحد از نوشتار یکسانی برخوردار می‌باشند ولی در مدل های و رنگ های مختلفی عرضه شده اند از مدل های ساده و رنگی تا این مدل که مدل خاص محسوب می‌شود و به نسبت قیمت بالاتری دارد. در کل حک نام کمپانی کرن‌داش بر روی محصولات آن می تواند اطمینانی در دل مصرف کننده ایجاد نماید،و البته این مدل خاص که همچون قطعه ای طلا در دست می درخشد.

شریف ناصری فر
(1399/01/16)

رنگی بسیار زیبا با طراحی خاص بسیار روان و دوست داشتنی پیشنهاد میشه


برای ثبت نظر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...